بنیادی‌ترین کار ناجا حمایت از قرآن و ولایت فقیه است
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 فرمانده ناجا در سومین همایش تکریم حافظان و چهره‌های قرآنی این سازمان با اشاره به اهمیت اصل ولایت فقیه، گفت: بنیادی‌ترین کار ما در نیروی انتظامی حمایت از قرآن و ولایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در سومین همایش تکریم حافظان و چهره‌های قرآنی نیروی انتظامی، گفت: قرآن کتاب هدایت است و جزئیات دین در قرآن نیامده و اگر بخواهیم فقط به ظاهر قرآن و سنت پیامبر نگاه کنیم به تفکر سلفی‌ها می‌رسیم و قرآن و اسلام را به روز و کارآمد نسبت به مسائل عصر جدید نمی‌دانیم.
سردار احمدی مقدم افزود: تفکر اینکه قرآن و اسلام دین به روزی نیست و مانع پیشرفت می‌شود تفکر کاملاً غلطی است که مربوط به فرقه‌هایی در این زمان نیست بلکه خوارج هم در زمان امام علی (ع) همین‌گونه فکر می‌کردند.
احمدی مقدم تاکید کرد: قرآن کتاب هدایت است و در روز غدیر، پیامبر در حدیث ثقلین، اهل‌بیت را برای به‌روز بودن دین اسلام به ما معرفی کردند که با حضور اهل‌بیت به آن‌ها درخصوص مسائل دینی رجوع کنیم.
وی افزود: در زمان غیبت شیعه ولی‌فقیه را برای بررسی احکام در نظر گرفته است که این امری منطقی و کاملاً استوار است.
سردار احمدی‌مقدم گفت: کسانی که به غیر از تفکر ولایت فقیه می‌اندیشند و خود را مستقیم به امام زمان(عج) متصل می‌دانند و هشت سال در سخنرانی‌ها خود را مرتبط به امام زمان (عج) می‌دانند بازهم ولایت فقیه را کامل نمی‌دانند باید بدانند که قرآن و ولایت دو چیز جدایی ناپذیر است و ولایت فقیه اصل مراجعه به اسلام است.
سردار احمدی مقدم گفت: کسی که به غیر از ولایت فقیه، تمسکی به اسلام داشته باشد، سلفی‌گری را در پیش گرفته و خونش مباح است، امروز سرویس‌های بیگانه تلاش می‌کنند چهره‌ای خشن و غلط برای اسلام بسازند.
احمدی مقدم گفت: فتنه آنجایی پیش می‌آید که حق را می‌شناسیم و تمایلات و هوس‌ها، ما را به سمت دیگری می‌کشاند و اگر می‌خواهیم در فتنه گمراه نشویم و مسیر را گم نکنیم باید پیرو ولایت باشیم و با سوار شدن بر کشتی قرآن که ناخدایش ولایت است از تمام مشکلات و طوفان‌ها عبور کنیم و بر مومن جایز نیست که در این مسیر تنبلی و کاهلی کند.
سردار محمدی مقدم افزود: حافظ قرآن بودن فضیلت بزرگی است ولی اگر ولایت نباشد فقط یک امتیازی است که حافظان عرب هم دارند که در نهایت با قرار گرفتن در گروهی مانند القاعده آبروی اسلام را می‌برند.
وی افزود: پیروی به قرآن باید با عمل باشد و اگر به قرآن و ولایت تمسک بورزیم هرگز گمراه نخواهیم شد و ولایت، عمل به قرآن است.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: ما به عنوان یک جامعه اسلامی و یک جامعه دینی به قران نیازمندیم و علمای دین‌های دیگر به خوبی می‌دانند که حقیقت چیست ولی انکار می‌کنند اما ما در ایران و در نیروی انتظامی فرقی که فعالیت پلیس ایران با پلیس‌‌های دیگر جهان دارد این است که ما مجری احکام قرآن هستیم و قوانین شرعی را در ایران اجرا می‌کنیم و حکومت ما برآمده از قرآن است.
سردار احمدی‌مقدم گفت: نیروی انتظامی باید تسلط نسبی به احکام الهی داشته باشد و عامل به قرآن نیز باشد، چطور می‌شود ماموری، بد حجابی را ارشاد کند ولی در خانه خودش مبتلا به این موضوع باشد.
وی در ادامه گفت: بنیادی‌ترین کار ما در نیروی انتظامی حمایت از قرآن و ولایت است و ناجا بدون قرآن و ولایت معنی ندارد، ما در نیروی انتظامی هر چقدر که به فعالیت‌های قرآنی ارزش بگذاریم و در این مسئله سرمایه‌گذاری کنیم نتیجه بهتری در بهبود عملکرد ناجا خواهیم داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:45 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 83575
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا